مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:122022-10-23ورزشي

مجمع فوق العاده فدراسیون سوارکاری بازهم روی هوا!


مجمع فوق العاده فدراسیون سوارکاری بار دیگر روی هوا و معلق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور داخلی فدراسیون ها تمامی ندارد و پولادگر برای دومین بار مجمع سوارکاری را بر هم زد! برخلاف دلایل ظاهری، به نظر می رسد وزیر و دوستانش هنوز بابت انتخاب فرد منتسب به خود اطمینان ندارند.

مشخص نیست وزارت ورزش از جسم نیمه جان رشته سوارکاری در ایران چه می خواهد؟! بعداز ابطال انتخابات قانونی سوارکاری به بهانه عدم حضور نماینده وزارت ، و تعیین سرپرست به جای رییس منتخب، حالا چینش مجمع آغاز شده است.

در شرایطی که با درخواست اعضای مجمع سوارکاری قرار بود مجمع فوق العاده این فدراسیون ساعت 10 صبح روز سه شنبه، 3 آبان ماه پس فردا در محل سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شود، باز و برای دومین بار با نامه معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به زمان نامعلوم دیگری موکول شد تا مشخص شود، وزارت ورزش و جوانان عزمی برای برگزاری مجمع فوق العاده این فدراسیون را ندارد و به دنبال تحمیل گزینه خودش به این ورزش است.

این اتفاق در شرایطی امروز افتاد که اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری که پیش از این و طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از ایشان درخواست عزل سرپرست فدراسیون را کرده بودند، اعلام نمایند که بزودی شکایت خود را از این نوع برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع فوق العاده فدراسیون سوارکاری بازهم روی هوا!

مجمع فوق العاده فدراسیون سوارکاری بازهم روی هوا!