مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:172022-10-23سياسي

خط کشی خود را سریع با روسیه تغییر دهیم


یک پژوهشگر و تاریخدان در گفتگویی در کافه خبر خبرآنلاین با اشاره به اتهامات وارد شده علیه ایران مبنی بر صادرات پهپاد به روسیه گفت: ایران باید در شرایطی قرار بگیرد که ضمن عدم مخالفت با روسیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چند روزی است که اتهام صادرات پهپاد از سوی ایران به روسیه توسط مقام های غربی تکرار می شود و علیرغم بارها تاکید ایران مبنی عدم ارسال هرگونه سلاح به طرف های جنگ در اوکراین، هجمه های رسانه ای همچنان ادامه دارد و رییس جمهور اوکراین نیز در ادامه این موج از تبلیغات عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران در حال تجارت با روسیه در رابطه با پهپادهای شاهد، موشک و دیگر تجهیزات است.

دکتر مجید تفرشی پژوهشگر و تاریخدان در کافه خبر خبرآنلاین در ارزیابی موضع ایران نسبت به تهاجم روسیه علیه خاک اوکراین گفت: ایران در یک مخمصه چند لایه در این موضوع قرار دارد: یک نگاه در مورد نگاه دولت زلنسکی به ایران است که باید آن را از منظر چالش های ایران با غرب و ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی دید که این مسائل در موضع و تصمیم گیری های دولت مستقر در اوکراین تاثیرگذار است.

کسانی که زندگی مادی آنها وابسته به تحریم است؛افرادی هستند که در دوران جنگ در اقلیت بودند ولی حالا سیاست گذار هستند! موضوع بعدی مربوط به دلبستگی و یا وابستگی ناگزیر و یا ناخواسته ایران نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی خود را سریع با روسیه تغییر دهیم

خط کشی خود را سریع با روسیه تغییر دهیم