مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 12:572022-10-23پزشكي

سرم و آنتی بیوتیک کودکان در داروخانه های یزد هم کم پیدا شد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم با تایید مشکل کمبود دارویی در استان یزد اظهار داشت: به زودی و تا یکی دو هفته آینده این مشکلات برطرف خواهد شد.

- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اضافه کرد: در خصوص اصلاح قیمت این اقلام با توجه به پیاده سازی طرح دارویار در کشور، افزایش قیمت به هیچ عنوان متوجه بیماران نمی شود و هزینه و افزایش قیمت را سازمان های بیمه گر پوشش خواهند داد.

  وی گفت: قطعاً دانشگاه علوم پزشکی خود را ملزم به تأمین داروهای مورد نیاز بیماران بر اساس پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت متبوع دانسته و موضوع کمبود یا نبود دارو را به عنوان یک موضوع محتمل در هر منطقه و زمانی مد نظر داشته و با تمام پتانسیل های موجود برای مدیریت کمبودها اقدام و بصورت شبانه روزی تمامی موارد کمبود یا نبود داروها را پیش بینی، شناسایی و پیگیری و در اسرع وقت رفع کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دسترسی به برخی اقلام دارویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که این کمبودها می تواند عارضه های جدی برای بیمار داشته باشد.

آنتی بیوتیک ها گرچه به اذعان مسئولان از داروهای پرمصرف هستند اما کمبود آنها می تواند مشکلاتی را برای بیماران ایجاد کند که امیدواریم این مشکل در استان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرم و آنتی بیوتیک کودکان در داروخانه های یزد هم کم پیدا شد

سرم و آنتی بیوتیک کودکان در داروخانه های یزد هم کم پیدا شد