مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 13:422022-10-23اقتصادي

برنامه جامع ایران خودرو برای همکاری با نخبگان کشور


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر حمایت از جوانان نخبه و استعدادهای برتر، گفت: توسعه در صنعت خودرو و ایران خودرو نیازمند افکار و ایده های خلاقانه نخبگان علمی و دانشگاهی است که باید با حمایت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در مراسم تجلیل از فرزندان نخبه دارای رتبه های برتر کنکور 1401 کارکنان ایران خودرو، خطاب به این نخبگان و استعدادهای برتر کشور تاکید کرد: مدیریت آینده کشور و پیشرفت آن با شما جوانان است، اگر با کیفیت زندگی و تحصیل کنید، حتما دیده خواهید شد.

وی با بیان این که نباید به خود اجازه دهید که افکار منفی، سد راه پیشرفت و شکوفایی شما شود، گفت: ایران خودرو برنامه ای جامع، مشخص و دارای خروجی به تفکیک رشته تحصیلی فرزندان دارای رتبه های برتر کنکور کارکنان طراحی و تدوین خواهد کرد تا آن ها در دوران تحصیل مورد حمایت قرار گیرند، ایران خودرو به فارغ التحصیلان در تمامی رشته ها اعم از مهندسی، پزشکی، هنر و.

نیازمند است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رتبه های برتر رشته هنر خواست تا پیشنهادات خود در زمینه نام گذاری محصول جدید ایران خودرو با کد پروژه TF21 را ارایه دهند.

دعوت به همکاری با شرکت تام در ادامه، کیوان وزیری، مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو، با بیان این که هم خود افراد نخبه و هم ما در مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع ایران خودرو برای همکاری با نخبگان کشور

برنامه جامع ایران خودرو برای همکاری با نخبگان کشور