مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:322022-10-23سياسي

اختصاص کمک بلاعوض 50 میلیاردی به شرکت های دانش بنیان


رییس دانشگاه اراک با اشاره به اختصاص کمک بلاعوض 50 میلیاردی به شرکت های دانش بنیان گفت: ارتباط دانشگاه و صنعت به هیچ عنوان قابل رضایت نیست اما رویکرد مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محسن ذوالفقاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم تبیین جزییات حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: به دلیل اهمیت طرح دانش بنیان و در راستای حمایت مالی از این شرکت ها کمیته فنی به ریاست دانشگاه اراک تشکیل و جلسات متعددی نیز برگزار شد.

وی افزود: اعضای این کمیته را رییس دانشگاه اراک به عنوان رییس کمیته، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دبیر و همچنین نماینده استانداری و پارک علم و فناوری و امور اقتصاد دارایی و.

تشکیل می دهند.

رییس دانشگاه اراک بیان کرد: شرکت های دانش بنیان به دلیل ماهیتی که دارند تا زمانی که تحت حمایت باشند نمی توانند از مزایای بانکی استفاده کنند؛ به همین منظور نهادهای حمایتی مثل صندوق های پژوهش فناوری به شرکت ها کمک می کند تا سطح خود را ارتقا دهند و به سطح خاصی برسند.

ذوالفقاری ادامه داد: تبیین جزییات نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان و وظایفی که مقرر شد تمام دستگاه های اجرایی در قابل این شرکت ها انجام دهند در جلسات کمیته فنی متعددی پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص کمک بلاعوض 50 میلیاردی به شرکت های دانش بنیان

اختصاص کمک بلاعوض 50 میلیاردی به شرکت های دانش بنیان