مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 14:522022-10-23اقتصادي

صندوق بیماران خاص و صعب اعلاج راه اندازی می شود/ بیمه رایگان سه دهک پایین


مدیرکل بیمه سلامت لرستان از راه اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج با هدف کاهش هزینه ها و ارائه بسته های حمایتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شاهدخت فتحی بیرانوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی داشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: بیمه سلامت اقدامات ارزشمندی را طی سال های اخیر انجام داده که این کارها در دولت سیزدهم ویژه تر دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت مالی از بیمه شدگان و کاهش پرداختی از جیب بیماران از مهمترین سیاست های سازمان بیمه سلامت است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از اجرای 100 درصدی نسخه پیچی الکترونیک در استان خبر و ادامه داد: از استان های نخست بودیم که علی رغم مشکلاتی همچون زیرساخت های لازم، نسخه نویسی الکترونیکی به طور کامل انجام می شود.

فتحی بیرانوند با اشاره به بیمه رایگان سه دهک پایین استان، بیان داشت: اجرای طرح دارویار از دیگر اقداماتی بود که اساس کار آن توسط بیمه ها به ویژه بیمه سلامت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات موسسه های دارویی و درمانی به روز است، افزود: همچنین هزینه های بالای درمان با اجرای طرح ناباروری کاهش چشم گیری داشته، به نحوی که تاکنون حدود 1500 نفر ثبت نام و به گروه های پزشکی متخصص معرفی شدند تا از امتیاز ویژه ای با کمترین هزینه با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیماران خاص و صعب اعلاج راه اندازی می شود/ بیمه رایگان سه دهک پایین

صندوق بیماران خاص و صعب اعلاج راه اندازی می شود/ بیمه رایگان سه دهک پایین