مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:222022-10-23سياسي

وضعیت شکننده «دانش بنیان ها» در کرمانشاه/ چشم انتظار دیدن جامه عمل بر تن وعدها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود به اهمیت توسعه اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ظرفیت مجموعه های خلاق و نوآور داخل کشور تأکید کرده اند.

در همین راستا سال جاری نیز از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است و همچنین  و به همه دستگاه های متولی امر دستور دادند با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت و نیازهای خود را از کالاهای تولید داخل تأمین کنند.

رهبر انقلاب در اولین بیانات خود پس از تحویل سال علت تمرکز بر مسئله تولید در سال های اخیر، گفتند: تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری های اقتصادی است، ضمن اینکه رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه، بهبود رفاه عمومی و همچنین افزایش اعتماد به نفس و عزت ملی در گرو رونق و رواجِ اکسیری به نام تولید ملی است که  تکیه بر آن در این سالها تأثیرهای خوبی نیز داشته است.

 امسال نیز همچنان بر مسئله تولید تأکید می کنم، البته بر لایه و چهره جدیدی از تولید یعنی تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین معیار قرار دادن تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی است بنابراین شعار سال 1401 عبارت است از تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شکننده «دانش بنیان ها» در کرمانشاه/ چشم انتظار دیدن جامه عمل بر تن وعدها

وضعیت شکننده «دانش بنیان ها» در کرمانشاه/ چشم انتظار دیدن جامه عمل بر تن وعدها