مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:522022-10-23حوادث

کشف 30 دستگاه دوچرخه از مخفیگاه زوج سارق در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری زوجی که در زمینه سرقت دوچرخه فعالیت می کردند و کشف 30 دستگاه دوچرخه مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

- حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مأموران کلانتری 20 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان  در پی شکایات متعدد مردم در خصوص مفقودی و سرقت دوچرخه هایشان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی از دست داشتن یک زن و شوهر در سرقت دوچرخه های شهروندان مطلع و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

بساطی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران هماهنگی لازم با مرجع قضایی را به عمل آورده و در یک عملیات کاملاً دقیق و حساب شده این زوج سارق را دستگیر و در بازرسی از محل تعداد 30 دوچرخه مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه  سارقان تاکنون به 40 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند، بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این زوج برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدندو شناسایی مالخر دوچرخه های مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 دستگاه دوچرخه از مخفیگاه زوج سارق در اصفهان

کشف 30 دستگاه دوچرخه از مخفیگاه زوج سارق در اصفهان