مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 15:572022-10-23سياسي

مشکلات ایران ناشی از توطئه های کشورهای به اصطلاح حامی آزادی است


بخش قابل توجهی از مشکلات کشور ماحاصل انواع توطئه هایی است که کشورهای به اصطلاح حامی آزادی و دفاع از حقوق بشر برای ملت ایران ایجاد کرده اند.

- احمدرضا هدایتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: می گویند روزی ملانصرالدین برای خرید نان به نانوایی رفت و چون صف نانوایی شلوغ بود، فکری به ذهنش رسید و اعلام کرد که در کوچه بالایی آش نذری می دهند مردم برای گرفتن آش نذری، صف نان را رها کردند و به سوی آدرس غلط روان شدند هنگامی که همه رفتند، ملا در یک لحظه پیش خود فکر کرد، نکند واقعا دارند آش نذری می دهند و ما اینجا بی نصیب بمانیم، به همین دلیل بدون این که نان بخرد، خود نیز به دنبال مردم به سوی محل خیالی برای گرفتن آش راهی شد! وی افزود: این داستان در مورد ما هم به گونه ای دیگر مصداق دارد، رسانه های خارجی آنقدر در مورد مشکلات کوچک و بزرگ و داشته و نداشته انقلاب سیاه نمایی و بزرگنمایی کرده و می کنند که عده ای باورشان شده بدبخت ترین مردم جهان هستند و در فلاکت بارترین شرایط زندگی می کنند.

فعال اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: لجن پراکنی، شایعه سازی و شبهه افکنی معاندین و رسانه های وابسته به آنها چنان در فکر و ذهن عده ای نهادینه شده که نه تنها شرایط زندگی گذشته خودشان در زمان طاغوت را فراموش کرده اند، بلکه حتی حاضر نیستند، مشکلات واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ایران ناشی از توطئه های کشورهای به اصطلاح حامی آزادی است

مشکلات ایران ناشی از توطئه های کشورهای به اصطلاح حامی آزادی است