مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 16:222022-10-23سياسي

آمارنامه سال 1400 شهر و شهرداری تهران منتشر شد


سرپرست مرکز و آمار و رصد شهری از انتشار آمارنامه های شهر و شهرداری تهران در روز ملی آمار خبر داد و گفت: بیش از 2000 شاخص شهری مهم در این آمارنامه ها در دسترس عموم قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهری خبرگزاری فارس، سیامک سعدآبادی درباره انتشار سی وهشتمین آمارنامه شهرداری تهران اظهار کرد: آمارنامه شهرداری تهران از سال 1363 تاکنون در قالب 11 فصل منتشر شده که تصویر آماری و عملکردی معاونت های شهرداری تهران را ارائه می کند.

سعدآبادی افزود: با استقرار نظام جامع آماری شهرداری تهران، تهیه، تدوین و ارائه دوره ای آمارنامه شهرداری تهران به عهده مرکز آمار و رصد شهری سازمان فاوای شهرداری تهران قرار داده شده که این مرکز با صرف 1500 نفر ساعت، به روزرسانی و پالایش شاخص های مختلف شهری را به انجام رسانیده است.

به گفته سرپرست مرکز و آمار و رصد شهری، این آمارنامه 38 سال به صورت مستمر جمع آوری و تدوین شده است و گزارش عملکرد کل شهرداری تهران به تفکیک معاونت ها و حوزه های مختلف با بررسی بیش از هزار شاخص در 11 فصل، ارائه شده است.

وی با اعلام این که در تهیه آمارنامه شهرداری تهران بیش از 80 واحد تابعه شهرداری، اقدام به ارائه اطلاعات ثبتی و غیرثبتی کرده اند، گفت: بیشترین داده ها و شاخص های شهری مربوط به معاونت های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و محیط زیست، حمل ون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارنامه سال 1400 شهر و شهرداری تهران منتشر شد

آمارنامه سال 1400 شهر و شهرداری تهران منتشر شد