مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 17:472022-10-23اقتصادي

طرح حمایت مراکز صنعتی و اقتصادی از ورزش چهارمحال و بختیاری آماده شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی تیم های استان ظرفیت حضور در لیگ های برتر را دارند، گفت: طرح پشتیبانی مراکز صنعتی و اقتصادی از ورزش آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه در صلح و سازش برای جلوگیری از طلاق در کشور اول هستیم، گفت: طرح مشاوره اجباری قبل از است و باید از آن کمک گرفت، دستگاه ها در حوزه اشتغال، مسکن و.

باید وظایف خود را انجام دهند و گزارش ارائه کنند.

حیدری در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به ورزش در استان گفت: باید بانک اطلاعاتی از فضاهای ورزشی جمع آوری شود و مدیرکل ورزش و جوانان با دستگاه ها برای استفاده عموم از این فضاها تفاهم نامه امضا کند.

استاندار با بیان اینکه تعداد زیادی فضای ورزشی تا دهه فجر باید به بهره برداری برسد، اظهار داشت: باید به توسعه ورزش های سنتی پرطرفدار و ورزش هایی که در سطح کشور حرف برای گفتن داریم توجه کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی تیم های استان ظرفیت حضور در لیگ های برتر را دارند، گفت: طرح پشتیبانی مراکز صنعتی و اقتصادی از ورزش آماده شود، حتما جلسه برگزار و این موضوع را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت مراکز صنعتی و اقتصادی از ورزش چهارمحال و بختیاری آماده شود

طرح حمایت مراکز صنعتی و اقتصادی از ورزش چهارمحال و بختیاری آماده شود