مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 18:272022-10-23اقتصادي

توافق برای پرواز های ارزان قیمت جام جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر دو روزه خود به کشور قطر و ملاقات با نخست وزیر و وزیر حمل و نقل این کشور، - وزیر راه و شهرسازی با اعلام توافقات انجام شده با مسئولان قطری از فروش بلیت ارزان قیمت برای سفر به قطر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سفر دو روزه خود به کشور قطر و ملاقات با نخست وزیر و وزیر حمل و نقل این کشور، توافقات انجام شده در مورد جام جهانی 2022را از دستاورد های مهم این سفر برشمرد و بیان کرد: در جلسه ای که با وزیر حمل و نقل برگزار شد، توافق شد چند روز قبل از مسابقات جام جهانی قیمت بلیت هواپیما ایران و قطر ایرویز قیمت گذاری و اعلام شود.

وزیر راه و شهرسازی از همه کسانی که قصد تماشای مسابقات جام جهانی را داشتند درخواست کرد تا بلیت هایی که به صورت بسته هایی با مبالغ 80 میلیون تومان و حتی بیشتر از این به فروش می رسد را تهیه نکنند و تاکید می کنم که بلیت با این نرخ ها را نخرند.

وی ابراز امیدواری کرد با توافقات بسیار خوبی که با کشور قطر برای بلیت ارزان صورت گرفته است مردم دو هفته قبل از مسابقات جام جهانی از طریق سایتی که رسما اعلام خواهد شد، بلیت ارزان تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای پرواز های ارزان قیمت جام جهانی

توافق برای پرواز های ارزان قیمت جام جهانی