مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 19:122022-10-23سياسي

جلسه استیضاح وزیر صمت 8 آبان برگزار می شود


از آنجایی که روز شنبه مهلت 10 روزه سید رضا فاطمی امین برای حضور و پاسخگویی در صحن علنی به پایان می رسد، طبق ماده 223 قانون آیین نامه داخلی مجلس، - استیضاح باید در جلسه یکشنبه، 8 آبان ماه صورت گیرد.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه یکشنبه هشتم آبان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدنظام الدین موسوی در گفت وگویی درباره زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی، گفت: از آنجایی که روز شنبه مهلت 10 روزه سید رضا فاطمی امین برای حضور و پاسخگویی در صحن علنی به پایان می رسد، طبق ماده 223 قانون آیین نامه داخلی مجلس، استیضاح باید در جلسه یکشنبه، 8 آبان ماه صورت گیرد.

  سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توضیح ماده 223 قانون آیین نامه داخلی مجلس افزود: وزیر یا هیأت وزیران موظفند ظرف 10 روز پس از طرح استیضاح در مجلس حاضر شوند و توضیحات لازم را بدهند.

  موسوی درباره حضور رییس جمهور در جلسه استیضاح خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رییس جمهور می تواند در این جلسه حضور یافته و یک ساعت زمان نیز برای دفاع از وزیر خود دارد.

  تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز چهارشنبه -27 مهر- از سوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه استیضاح وزیر صمت 8 آبان برگزار می شود

جلسه استیضاح وزیر صمت 8 آبان برگزار می شود