مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 19:222022-10-23اقتصادي

جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک کرمان برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: سرانه ورزشی استان کرمان با میانگین کشور برابر است اما پراکندگی استان بحث مدیریت را با سختی مواجه کرده است.

وی از آماده بودن 10 پروژه برای افتتاح و بهره برداری در هفته تربیت بدنی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: پروژه ورزشی تفریحی در دلفارد با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان و مجموعه سوارکاری در زرند با اعتبار 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری دو پروژه بزرگ ورزشی در استان هستند که تلاش داریم با حضور وزیر ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح کنیم.

طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، 53 تیم از استان کرمان در رقابت های لیگ برتر حضور دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه اعتبارات 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش استانی، حذف شده و این مسأله در آینده برای حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی مشکل ساز خواهد شد.

پاریزی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، 230 میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزشی استان مصوب شد تا پروژه های ناتمام، تکمیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک کرمان برگزار می شود

جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک کرمان برگزار می شود