مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 19:472022-10-23بين الملل

صنعاء: ائتلاف سعودی به دنبال ادامه جنگ یمن است


نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی از تمام امکانات مادی، دیپلماتیک و رسانه ای برای تداوم جنگ یمن و فقیرسازی مردم آن استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی جای تشکر و قدردانی دارد، ولی نیازمندیهای ملت یمن به خاطر جنگ و محاصره، رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز از تمام امکانات مادی، دیپلماتیک و رسانه ای برای تداوم جنگ یمن و فقیرسازی مردم آن استفاده می کنند که این مسئله از رهگذر غارت منابع ملت یمن به ویژه فرآورده های نفتی رخ داده است.

در همین ارتباط، محمد القادری فرمانده لشکر پدافند ساحلی ارتش یمن روز گذشته به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی نسبت به مداخله و آسیب زدن به منابع نفتی یمن هشدارداد.

وی با اشاره به حمله اخیر نیروهای یمنی به بندر الضبه در استان حضرموت، تأکید کرد که این حمله هشداری بود تا هیچ کشتی هوس غارت نفت و منابع یمن را نکند و این حمله، موفقیت آمیز بود.

القادری با تأکید بر اینکه سلاح یمن نقش مهمی در تغییر معادله نظامی داشته است، تصریح کرد: ائتلاف سعودی می داند که یمن سلاح و قدرت نظامی دارد که می تواند در دریای سرخ و باب المندب معادله بازدارندگی برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: ائتلاف سعودی به دنبال ادامه جنگ یمن است

صنعاء: ائتلاف سعودی به دنبال ادامه جنگ یمن است