مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 20:572022-10-23سياسي

دومین فصل واره ایثار استان تهران به میزبانی ورامین برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار در 14 رشته فرهنگی، هنری توسط هنرمندان انجام می شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا 15 آبان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران عصر امروز در نشست خبری در خصوص دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار در ورامین، اظهار کرد: فصل واره فرهنگی و هنری ایثار برنامه ای است که هنرمندان، آثار خود را در حوزه ایثار و شهادت ارائه می کنند.

وی گفت: در فصل واره سال گذشته که به میزبانی شهرستان ری برگزار شد، بیش از 1200 نفر آثار هنری خود را به فصل واره ارسال کردند که 110 اثر برتر تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود: دومین مرحله فصل واره فرهنگی هنری ایثار در شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان ورامین برگزار و افتتاح آن در مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین انجام می شود .

مرتضوی بیان کرد: دومین فصل واره فرهنگی و هنری ایثار در 14 رشته فرهنگی، هنری توسط هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر انجام می شود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا 15 آبان می باشد و در صورت استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار تمدید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فصل واره ایثار استان تهران به میزبانی ورامین برگزار می شود

دومین فصل واره ایثار استان تهران به میزبانی ورامین برگزار می شود