مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:322022-10-23پزشكي

‍ نصب میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان حکیم نیشابور


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از نصب و راه اندازی پیشرفته ترین میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور خبر داد.

- هادی حسین زاده  سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در گفت و گو با خبرنگارفارس درنیشابور اظهارکرد: با نصب این میکروسکوپ و حضور 4 متخصص جراح مغز و اعصاب، انواع جراحی های مغزی با دقت و کیفیت بالایی در نیشابور انجام خواهد شد و نیاز به اعزام بیماران به مشهد کاهش می یابد.

وی با ذکر این مطلب که از میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی تنها 5 دستگاه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجود بود که موفق به دریافت سهیمه برای نیشابور و با تحویل رایگان دستگاه، صرفه جویی ارزی داشتیم، خاطرنشان کرد: این میکروسکوپ مجهز به سیستم تنظیمات بزرگنمایی دیجیتال، وضوح تصویر به صورت موتورایز و امکان مشاهده جزییات ساختار مواردی همچون عروق خونی و  لنفی و اعصاب است.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی توانایی ایجاد بهترین میدان دید را برای انجام اعمال جراحی تومورهای مغزی و ناهنجاری های عروق مغز و تومورها و ناهنجاری های نخاع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ نصب میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان حکیم نیشابور

‍ نصب میکروسکوپ فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان حکیم نیشابور