مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:472022-10-23حوادث

5 سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند


پدری که متهم است پسر معتادش را به قتل رسانده به علت نقض حکم در دیوان عالی کشور به خاطر شبهه در سلامت روانی بار دیگر محاکمه و به حبس و دیه محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، اواخرمرداد سال قبل مدیر یک ساختمان مسکونی در خیابان پیروزی تهران با کلانتری 110 شهدا تماس گرفت و گفت: چند روزی است که بوی تعفن مشکوکی از خانه واحد طبقه اول بیرون می آید.

چند باری به نمایندگی از همسایه ها با مالک واحد که مرد میانسالی به نام اکبر است، صحبت کردم و در مورد بوی تعفن توضیح خواستم اما وی علت بوی بد را زباله های انباشته شده در خانه شان عنوان کرد با این حال ما قانع نشدیم چراکه بوی تعفن بسیار شدید است.

بعد از 4 روز وقتی دیدیم مشکل بوی تعفن حل نشد به او مشکوک شدیم چراکه چند روزی است از پسر معتاد اکبر خبری نیست این در حالی است که اکبر با پسرش وحید هر روز دعوا می کردند.

با ورود مأموران به خانه اکبر مشخص شد که بوی تعفن از داخل حمام خانه می آید پس از باز کردن در حمام با جسد متعفن پسر اکبر مواجه شدند که با دستور قضایی جسد این پسر 29 ساله به پزشکی قانونی انتقال داده و خودش نیز بازداشت شد.

پس از معاینه جسد کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند: مقتول به علت خونریزی ناشی از بریدگی های جسم تیز فوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند

5 سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند