مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:522022-10-23اقتصادي

آیا «دارویار» می تواند مانع شکل گیری بحران دارو شود؟


آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رییس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، - طرح دارویار به نفع مردم است و مردم افزایش قیمتی در زمینه دارو پرواخت نمی کنند؛ افراد بهای دارو را به نرخ قیمت سال گذشته و حتی پایین تر پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جملات فوق را وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در سومین روز شهریورماه، در سفر استانی به سمنان و در حاشیه آیین استقبال از وی و تیم همراهش ایراد کرد.

در سفری که به منظور افتتاح چند طرح به مناسبت هفته دولت برگزار می شد و وزیر سخنانش را با بیان چندین باره مزایای طرح دارویار آغاز کرد که به تاکید وی، دستاورد دولت سیزدهم در حمایت از تولید داخلی است .

اما همان گونه که از عنوان مطلب پیداست، قرار است درباره موضوعی متفاوت از تعریف و تمجید وزیر از دارویار سخن بگوییم و بر این اساس، لازم است قریب به دو ماه از آن اظهارات فاصله گرفته و به امروز برسیم.

به امروز که می دانیم شمار بیماران مبتلا به شبه کرونا به شدت فزونی گرفته و کمبود دارو و سرم، گریبان بسیاری از ایرانیان را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا «دارویار» می تواند مانع شکل گیری بحران دارو شود؟

آیا «دارویار» می تواند مانع شکل گیری بحران دارو شود؟