مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 22:072022-10-23ورزشي

عنوان نایب قهرمانی ایران در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روزهای 29 مهر لغایت اول آبان ماه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، - ایران با 4 طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان را کسب کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان روزهای 29 مهر لغایت اول آبان ماه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا و امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی گرجستان با 141 امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، ایران با 134 امتیاز نایب قهرمان شد و آمریکا با 112 امتیاز سوم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان و رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت.

وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان نایب قهرمانی ایران در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان

عنوان نایب قهرمانی ایران در مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان