مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 22:122022-10-23اقتصادي

حمایت کارگروه مد و لباس از بازآفرینی لباس اقوام ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: رسانه ها با صدای بلند بگویند که سیاست کارگروه مد و لباس و دولت حمایت از لباس سنتی اقوام مختلف ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تولید و فروش پوشاک اسلامی ظرفیت های بسیار خوبی در منطقه ویژه و بازار استان و همچنین تجار و بازار جنوب افغانستان و همچنین استان های همسایه وجود دارد.

دبیر شورای فرهنگی عمومی ادامه داد: این ظرفیت ها اقتضا می کند که در حوزه تولید و ایجاد کارخانه پوشاک اسلامی و به طور مشخص چادر به عنوان پوشاک فرهنگی زنان این خطه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

* سیاست دولت بر صنعت نساجی و کارخانه های چادر مشکی است امامی با تأکید بر اینکه سیاست دولت حمایت از نساجی و به ویژه کارخانه های چادر مشکی است، گفت: این حمایت تا زمانی که نیاز کشور به صورت کامل تأمین شود ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته بخش عمده ماجرا به سرمایه گذاران خراسان برمی گردد که البته تمایل بر این کار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کارگروه مد و لباس از بازآفرینی لباس اقوام ایرانی

حمایت کارگروه مد و لباس از بازآفرینی لباس اقوام ایرانی