موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 22:272022-10-23ورزشي

تیم کشتی آزاد امید ایران نائب قهرمان جهان شد


به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد امید ایران با هدایت پژمان درستکار با کسب 4 مدال طلا و یک نقره پس از گرجستان بر سکوی نایب قهرمانی رقابت های جهانی زیر 23 سال در اسپانیا ایستاد.

- امیررضا معصومی به مدال طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال جهان دست یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین مبارزه رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان 2022 در اسپانیا، امیررضا معصومی سنگین وزن با آتیه ایران و دارنده مدال طلای نوجوانان جهان 2021، در فینال وزن 125 کیلوگرم برابر سولومون ماناشویلی قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 38 ثانیه با نتیجه 13 بر 2 به برتری رسید و چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

  معصومی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته شنبه برگزار شد، در دور اول 11 بر صفر آدیل میسیرجی از ترکیه را مغلوب کرد، سپس 10 بر صفر میلان کورسوگ از مجارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله نیز برابر علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید و راهی فینال شد.

  پیش از این محمدصادق فیروزپور در 74، امیرحسین فیروزپور در 92، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و امیرمحمد یزدانی نیز در وزن 70 کیلوگرم به مدال نقره رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کشتی آزاد امید ایران نائب قهرمان جهان شد

تیم کشتی آزاد امید ایران نائب قهرمان جهان شد