مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 23:422022-10-23بين الملل

هوشیاری فلسطینیان طرح های دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.

- خطیب مسجدالاقصی گفت که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد که آگاهی و هوشیاری شهروندان بیت المقدس تلاش های رژیم صهیونیستی برای سلطه بر این شهر و یهودی سازی آن را ناکام گذاشت.

وی افزود: دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بی وقفه برای تحمیل واقعیت جدید در مسجدالاقصی و علیه سایر مقدسات اسلامی در اراضی اشغالی تلاش می کنند، ولی شهروندان فلسطینی طرح های آن ها را ناکام گذاشتند.

خطیب الاقصی ادامه داد: دشمن صهیونیستی به انسان، سنگ و درخت رحم نمی کند و به دنبال یهودی سازی همه نقاط در بیت المقدس اشغالی از طریق محاصره اقتصادی، آموزشی و بهداشتی این شهر است.

وی تاکید کرد که در سایه تلاش های بی وقفه صهیونیست ها، شهروندان بیت المقدس نیز به مقاومت خود ادامه دادند و هر چقدر دشمن به آن ها سخت گرفت مقاومت آن ها نیز تشدید شد، البته مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری فلسطینیان طرح های دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت

هوشیاری فلسطینیان طرح های دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت