مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 08:572022-10-24فناوري

مراقب باشید تا فرزندانتان قربانی مجرمان سایبری نشوند


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: والدین به فرزندان خود بیاموزند که در فضای مجازی از پیشنهادات آنلاینی که وعده های بیش از حد جذاب می دهند دوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محسن محمودی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان در هنگام استفاده از فضای مجازی برای انجام کارهای درسی و امورات خود ممکن است در معرض افراد سودجو و کلاهبردار قرار بگیرند که باید در این مواقع کاملا هوشیار باشند تا مورد بزه واقع نشوند.

وی افزود: مجرمان سایبری برای رسیدن به اهداف خود هر راه و روش ممکن را امتحان می کنند و با ارسال لینک های جعلی با عناوین مختلف برای دانلود بازی های رایانه ای و برنامه های مورد نیاز کودکان و نوجوانان سعی در خالی کردن حساب آنان و والدینشان می باشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همه ی کاربران فضای مجازی به خصوص کودکان و نوجوانان نباید هدف آسانی برای کلاهبرداران اینترنتی باشند و باید یاد بگیرند که روی هر لینکی که برای آنان ارسال می شود نباید کلیک کنند و یا برای دیگران اطلاعات شبانه روزی در حال پایش فضای مجازی است و چنان چه کسانی که بخواهند از طرق مختلف اقدام به فریب کابران فضای مجازی در سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش نمایند مطمئن باشند پلیس در چهارچوب قانون حتما با آنان برخورد خواهد نمود و این افراد باید پاسخگوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید تا فرزندانتان قربانی مجرمان سایبری نشوند

مراقب باشید تا فرزندانتان قربانی مجرمان سایبری نشوند