مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 09:222022-10-24سياسي

2 شهرک فناوری جدید در فارس ایجاد می شود


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تصویب ایجاد 40 شهرک فناوری در هیئت دولت خبر داد و گفت: سهم استان فارس از شهرک های فناوری جدید 2 شهرک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی در دومین جلسه تعامل و همکاری شرکت شهرک های صنعتی فارس با دانشگاه صنعتی شیراز که در این دانشگاه برگزارشد، اظهارداشت: اردیبهشت امسال تفاهم نامه توسعه پژوهش های کاربردی و بین شرکت شهرک های صنعتی فارس و دانشگاه صنعتی شیراز منعقد و اقداماتی نیز برای تحقق این تفاهم نامه انجام شده که باید این روند شتاب گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه نگاه ما به همکاری با دانشگاه تعاملی، کاربردی و عملیاتی است، افزود: برای این موضوع مهم به دنبال کارهای کلیشه ای و شعاری نیستیم و هدف استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی  برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و ارتقای جایگاه صنعت استان است.

هاشمی در ادامه با اشاره به تصویب ایجاد 40 شهرک فناوری در هیئت دولت گفت: سهم استان فارس از شهرک های فناوری جدید 2 شهرک است که به دنبال عملیاتی کردن و ایجاد این شهرک ها هستیم.

وی با بیان اینکه کار مکان یابی این شهرک ها در مرکز استان درحال انجام است بر همکاری دانشگاه صنعتی به منظور تعیین اولویت ها و رویکردهای تخصصی این شهرک ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهرک فناوری جدید در فارس ایجاد می شود

2 شهرک فناوری جدید در فارس ایجاد می شود