مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:222022-10-24سياسي

جشنواره حرکت زمینه ای برای کشف استعدادهای دانشجویان است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جشنواره حرکت را زمینه ای برای کشف استعدادهای دانشجویان دانست و گفت: از انجمن های علمی به جد حمایت می کنیم و اعتقاد داریم انجمن های علمی می توانند شور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، قاسم زاده رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در افتتاحیه و آغاز به کار پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت علم را عامل برتری ملت ها دانست و گفت: انجمن های علمی اولین خشتی هستند که در دانشگاه باید به توجه شود و دغدغه ها و نیازهای آنان مرتفع گردد و در عین حال دانشگاهیان خود را موظف می دانند، برای حل مشکلات کشور در همه عرصه ها پیش قدم شوند و با تمام توان کار کنند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بیان داشت: نیاز است اساتید دانشگاه از آموزش صرف به سمت پژوهش های کاربردی و تجربی حرکت کنند.

در این مورد انجمن های علمی می توانند کمک کنند و گام های اولیه برای بازسازی فضای فکری جامعه را که باید دانشمندان در آن مطرح باشند، محکم بردارند.

گفتنی است در پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برپا شده است، از 33 انجمن فعال در دانشگاه، 23 انجمن دانشجویی دارای غرفه هستند و در بخش مسابقه ای جشنواره شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره حرکت زمینه ای برای کشف استعدادهای دانشجویان است

جشنواره حرکت زمینه ای برای کشف استعدادهای دانشجویان است