مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:422022-10-24سياسي

مرکز تحقیقات اسلامی، ایرانی در دانشگاه کوبا راه اندازی می شود


سفیر کوبا در تهران در دیدار با رییس فرهنگ و ارتباطات اسلامی از راه اندازی مرکز تحقیقاتی اسلامی، ایرانی در دانشگاه هاوانا به منظور همکاری های بیشتر در زمینه معرفی شاعران و نویسندگان دو کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آلبرتو گونزالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور، رییس این سازمان دیدار و درباره راه های افزایش تعاملات فرهنگی بین دو کشور، گفت وگو کرد.

حجت الاسلام ایمانی پور در سخنانی، با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال روابط توسعه یافته با کوبا است، گفت: روابط ما با کوبا تاریخی و مستحکم است و همواره خواهان تقویت بیش از پیش این روابط هستیم.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: روابط سیاسی دو کشور گسترده و رو به رشد است و باید برای توسعه روابط فرهنگی از ظرفیت های بالقوه استفاده کنیم و رو به جلو قدم برداریم.

ملت ایران، کوبا را به عنوان کشور دوست و برادر می شناسند وی با اشاره به امضای موافقت نامه همکاری بین ایران و کوبا اظهار داشت: طبق این موافقتنامه همکاری، مایلیم گروه های مختلفی از نخبگان فرهنگی و رسانه ای کوبا به ایران سفر داشته باشند تا از نزدیک با دستاوردها و پیشرفت های کشورمان آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات اسلامی، ایرانی در دانشگاه کوبا راه اندازی می شود

مرکز تحقیقات اسلامی، ایرانی در دانشگاه کوبا راه اندازی می شود