مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:222022-10-24سياسي

پاسخ مقام دولت روحانی به «کیهان»: عوام فریبی نکنیم


معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در دولت روحانی نوشت: باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در دولت روحانی در رشته توییتی ضمن پاسخ به انتقادهای کیهان نوشت : اینکه در دو هفته برای یک مصاحبه و یک توییت، دو پاسخ تند ازروزنامه های کیهان و ایران دریافت کرده ام سبب خوشحالی است؛زیرانشان میدهدافراط گرایان که کشوروسیاست خارجی رابه این بحرانهاکشانده اند احساس نگرانی نموده وخود رامجبور به پاسخگویی به ملت ایران دانسته اند.

این امرمبارکی است.

اما بیاییدصادق باشیم و عوام فریبی نکنیم: اینکه میگویید تحریم تسلیحاتی خاتمه یافته است، موضوع پهپادها وموشک و…در بند4ضمیمهB در2231 ودرمتن 79صفحه ای 2015/546/S برای مدت هشت سال است ونه پنج سال؛ اینکه میگوییدپهپادها(UAV) به 2231 ربط ندارد، ربطش رادر 2015/546/S میتوانید پیداکنید اینکه میفرمایید دیپلماسی سردرگم نبوده وهوشمندانه است!! آنهم به دلیل: *بحران درروابط با آژانس و کاهش همکاری ها، برخلاف برجام؛ *افزایش تنش میان ایران و اروپا و آغاز تحریم های دوباره، پس از دو دهه؛ *محکوم کردن ارسال پهپاد به اوکراین توسط جوزف بورل و اعلام توقف مذاکرات با تهران؛*اعلام قطع مذاکرات با ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ مقام دولت روحانی به «کیهان»: عوام فریبی نکنیم

پاسخ مقام دولت روحانی به «کیهان»: عوام فریبی نکنیم