مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 11:522022-10-24سياسي

اهمیت زمینه سازی فضای گفت وگو و نقد در دانشگاه ها


سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی بر اهمیت زمینه سازی فضای گفت وگو و نقد در دانشگاه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اسماعیل چمنی پیش ازظهر امروز در کرسی علمی ترویجی در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تأکید بر اهمیت استقبال اساتید و دانشجویان از برگزاری کرسی های نظریه پردازی، اظهار کرد: کرسی های نظریه پردازی راهی روشن برای توسعه علم است.

وی افزود: در همین راستا دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﺟﺮای ﻣﻨﻮیات ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی و ﻣﻨﻄﺒﻖ ﺑﺎ ﻧﻘﺸﻪ ﺟﺎﻣﻊ ﻋﻠﻤﯽ ﮐﺸﻮر در ﭼﺎرﭼﻮب آیین ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺼﻮب شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سال های اخیر راه اندازی شده و کار خود را با قوت ادامه می دهد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اهمیت زمینه سازی فضای گفت وگو و نقد در دانشگاه ها و مراکز علمی، بر حمایت از نظریه پردازی در جامعه نخبگانی تأکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان دانشگاه، شاهد فعالیت چشمگیر در حوزه نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.

اکبر عطادخت، مسؤول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: در این کرسی ، بررسی اثربخشی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت زمینه سازی فضای گفت وگو و نقد در دانشگاه ها

اهمیت زمینه سازی فضای گفت وگو و نقد در دانشگاه ها