مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 12:222022-10-24اقتصادي

اختصاص 96 هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در همدان/ اتمام پروژه کنارگذر غربی طی سه سال


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اختصاص 96 هکتار زمین به نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای تامین زمین مورد نیاز باید همه دستگاه ها پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایوب اسداللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از سیاستگذاری دولت مبنی بر ساخت 4 میلیون مسکن طی چهار سال برای استان همدان ساخت 100 هزار مسکن پیش بینی شد اظهار کرد: راه و شهرسازی تنها متولی ساخت مسکن نیست بلکه یکی از نهادهای ساخت است و باید تمام دستگاه ها پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه 125 هکتار از اراضی سایر دستگاه ها برای ساخت مسکن شناسایی شده است افزود: بعد از فراخوان ثبت نام نهضت ملی مسکن، 120 هزار نفر ثبت نام اولیه داشتند، 89 هزار نفر واجد شرایط شدند اما 49 هزار نفر تکمیل پرونده کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه برای ساخت 49 هزار مسکن در همدان 602 هکتار زمین مورد نیاز است عنوان کرد: تامین 96 هکتار زمین تاکنون قطعی شده و پروژه ها نیز در حال شروع شدن است.

وی با تاکید بر اینکه تملک آخرین گزینه برای تامین زمین است تصریح کرد: با توجه به اینکه تملک هزینه زیادی دربردارد و این هزینه به مشتریان تحمیل می شود، درخواست داریم که دستگاه ها پای کار باشند و زمین در اختیار خود را به این مهم اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 96 هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در همدان/ اتمام پروژه کنارگذر غربی طی سه سال

اختصاص 96 هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در همدان/ اتمام پروژه کنارگذر غربی طی سه سال