مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 12:372022-10-24دانش

امضای تفاهم نامه سه جانبه در حوزه فضایی


تفاهم نامه ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با شرکت های دانش بنیان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، این تفاهم نامه راهبری با هدف همکاری در زمینه ایجاد یک مرکز ملی توسعه فناوری باتری های لیتیومی و توسعه همکاری های فناورانه و طراحی محصول و توسعه بازار مرتبط با باتری های پیشرفته لیتیومی و باتری های پیشرفته نسل جدید جهت کاربرد در حمل ونقل الکتریکی و سامانه های فضایی، مابین ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه امیرکبیر و پژوهشگاه مواد و انرژی منعقد شد.

در افتتاحیه این مراسم که با حضور منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه و پژوهشگاه مواد و انرژی همراه بود.

بر اساس این گزارش، این رویداد با هدف استفاده از ظرفیت شرکت های توانمند و دانش بنیان برای رفع نیازهای فناورانه در توسعه خودروهای آینده، همزمان با سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، با چهار محور خودروهای برقی و هیبریدی، زیرساخت، روش های تست و آزمون و متصل و با حضور 50 شرکت، 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه سه جانبه در حوزه فضایی

امضای تفاهم نامه سه جانبه در حوزه فضایی