مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 12:472022-10-24سياسي

بسترسازی گفت وگوی دانشجویی در دانشگاه های همدان/ کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد


مسئول بسیج دانشجویی همدان از پیگیری ایجاد بستر لازم برای گفت وگوهای دانشجویی در دانشگاه های همدان خبر داد و گفت: برنامه های گفت وگومحور از جمله کرسی های آزاداندیشی، - حمید پورحسینی؛ مسئول برگزار شد و در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی نیز افتتاحیه طرح جامع راه مهندسی را داشتیم که در پنج گام به شرح مسائل کشور و نیازسنجی ها پرداخت.

وی بیان کرد: با بازگشایی دانشگاه ها شاهد حضور پورشور دانشجویان در دانشگاه ها هستیم که علاوه بر برنامه های درسی در برنامه های فرهنگی و تشکل ها مشارکت فعال دارند و در این مدت نشان دادند فضای دانشجویی، فضای علم آموزی، اندیشه، تفکر و گفت وگو است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن از پیشرفت ها و دستاوردهای علمی نخبگان و مجموعه دانشگاهی در انقلاب اسلامی، سخت عصبانی است و به دنبال ضربه به انقلاب از طریق دانشگاه هاست.

پورحسینی با اشاره به معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در قالب اردوی راهیان پیشرفت افزود: دانشگاه محل فعالیت‎های موثر فرهنگی، تشکیلاتی و گفتمانی است و غالب دانشجویان استان در مسائلی نیز که مورد سوال باشد با نقد سازنده و صحیح موارد را به مسئولان گوشزد می کنند و مطالبه گری از مسئولان را در دستور کار قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی گفت وگوی دانشجویی در دانشگاه های همدان/ کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد

بسترسازی گفت وگوی دانشجویی در دانشگاه های همدان/ کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد