مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 13:272022-10-24سياسي

پرونده الکترونیک سلامت محقق می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: اقدامات بزرگی در بیمه سلامت در حال انجام است و پرونده الکترونیک سلامت آرزوی دیرینه نظام سلامت؛ با اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک تحقق می یابد.

- فریبرز نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با یان اینکه دومین روز هفته بیمه سلامت با عنوان بیمه سلامت، سلامت الکترونیک و سازمان هوشمند نامگذاری شده است اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ، ملی و مهم نسخه نویسی الکترونیکی فواید ارزشمندی برای نظام سلامت کشور خواهد داشت که تشکیل پرونده الکترونیک سلامت شهروندان و حفظ سوابق پزشکی و درمانی افراد با نسخه نویسی الکترونیکی از جمله آنهاست.

وی بیان کرد: کاهش خطاهای مربوط به نسخه خوانی در داروخانه ها، مدیریت و ساماندهی هزینه های نظام سلامت کشور، صرفه جویی در مصرف کاغذ و رفع مشکلات مربوط به حفظ و نگهدای سوابق پزشکی از دیگر فواید طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

مدیرکل بیمه سلامت همدان تسریع در انتقال و رصد داده ها، پایداری اطلاعات، کاهش خطا، پایش و نظارت فنی و دقیق و نیز صرفه جویی در هزینه ها، از جمله مصرف کاغذ را از مزیت های طرح نسخه نویسی الکترونیک برشمرد و افزود: ممکن بود قبل از اجرای طرح با بسیاری از خدمات غیرقانونی و بی رویه درمانی و درخواست های القایی مواجه باشیم اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده الکترونیک سلامت محقق می شود

پرونده الکترونیک سلامت محقق می شود