مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 14:172022-10-24سياسي

رفع موانع تولید، راهبرد مجموعه قضایی فارس است


رییس کل دادگستری استان فارس از ایجاد تعامل با مجموعه اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جهت بر طرف کردن موانع تولید و توسعه صنعتی و اقتصادی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی با حضور در 2 واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن بازدید از روند تولید این 2 واحد مشکلات حقوقی و قضایی و زمینه های توسعه و افزایش اشتغال  این دو واحد تولیدی را بررسی کرد.

رییس کل دادگستری استان فارس در این بازدید علاوه بر بررسی راهکارهای رفع مشکلات حقوقی زمینه توسعه کارگاه ها، افزایش نیروی کار، تأمین مواد اولیه و همچنین هماهنگی جهت فروش محصولات آنان را در دستور کار قرار داد.

وی در حاشیه بازدید از کارخانه شایان دیزل و قصر پارسیان با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی یکی از اولویت اصلی در دوران تحول قضایی است،  گفت: دادگستری استان فارس با ایجاد تعامل با مجموعه اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،  بر طرف کردن قابل تأمل است و همین روند زمینه امیدواری تولید کنندگان ، کار آفرینان و  نیروی کار استان را فراهم ساخته است.

 رییس کل دادگستری استان فارس  با بیان اینکه موضوع مبارزه با قاچاق کالا  به عنوان یکی از عوامل آسیب زا در روند تولید مورد توجه دادگستری است بر همکاری ادارات ، نهاد ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع تولید، راهبرد مجموعه قضایی فارس است

رفع موانع تولید، راهبرد مجموعه قضایی فارس است