مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 14:172022-10-24اقتصادي

تولید بیش از 500 میلیون قرص و سرنگ و ست دیالیز در هلال احمر


مدیران شرکت های تولید دارو و تجهیزات پزشکی هلال احمر از تولید سالانه بیش از 500 میلیون عدد دارو ،سرنگ و تجهیزات دیالیز خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،برنامه بازدید خبرنگاران از شرکتهای دارویی و تجهیزات پزشکی امروز برگزار شد.

در این بازدید سید بهمن سبحانی، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به هلال احمر گفت:از سال 1371 فعالیت خود را برای پوشش نیاز افراد دیالیزی آغاز کرد.

وی ادامه داد:اکنون 18 شرکت فعال در تولید محصولات تزریقی در کشور فعالیت می کنند و ما بزرگترین سرنگ ساز هستیم و در سال یک میلیارد سرنگ در کشور نیاز دادیم که ظرفیت تولید ما 600 میلیون سرنگ است که 30 درصد نیاز کشور را تامین می کنیم.

سبحانی با بیان اینکه تنها شرکتی هستیم که سرنگ دو تیکه تولید می کنیم،افزود:نیاز بیماران دیالیزی به ست دیالیزی و صافی دیالیزی را تامین می کنیم و ما جزو چند شرکت تولید کننده صافی دیالیزی هستیم و ست دیالیزی را تولید می کنیم و هیچ نیازی به محصولات دیالیزی برای بیماران دیالیزی نیست و همه محصولات را تولید می کنیم.

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر با بیان اینکه درحال حاضر دومین تولید کننده محصولات سبد دیالیزی در کشور هستیم،ابراز داشت: 50 درصد نیاز دستگاه دیالیزی در کشور را تولید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 500 میلیون قرص و سرنگ و ست دیالیز در هلال احمر

تولید بیش از 500 میلیون قرص و سرنگ و ست دیالیز در هلال احمر