مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 14:522022-10-24اقتصادي

کمبود زمین روستایی برای اجرای پروژه های زیرساختی


استاندار گیلان با اشاره به کمبود زمین روستایی برای اجرای پروژه های زیرساختی از جمله جاده روستایی گفت: استقرار زیرساخت ها و امکانات در مناطق کم برخوردار اولویت برنامه های توسعه ای گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه محرومیت زدایی استان در دفتر خود با اشاره به سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم در حوزه محرومیت زدایی اظهار کرد: اجرای هرچه بهتر و به موقع محرومیت زدایی از سیاست های راهبردی دولت است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح محرومیت زدایی کاهش فاصله طبقاتی و ریشه کنی فقر در کشور است، افزود: مردمی شدن اقتصاد اقدامی اثربخش در حوزه محرومیت زدایی است که با وجود گذشت مدت کوتاهی از آغاز آن، تأثیرات مطلوبی را در جامعه به وجود آورده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای محرومین در راستای عدالت اجتماعی طرح ریزی شده بیان کرد: ساخت 350 واحد مسکن محرومین، منفک از واحدهای احداثی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ازجمله اقدامتی است که برای افراد کم برخوردار جامعه صورت گرفته است.

وی به سفر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به گیلان در پی دیدار خود با مهندس فتاح اشاره کرد و افزود: قطع یقین باتوجه به محوریت محرومیت زدایی فعالیت های این نهاد ارزشمند که مولود انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود زمین روستایی برای اجرای پروژه های زیرساختی

کمبود زمین روستایی برای اجرای پروژه های زیرساختی