مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:272022-10-24فرهنگي

«خانه خاموش» روایتی از یک خانواده تهرانی در معتبرترین جشنواره مستند جهان


سازندگان این مستند که برادر و خواهر خانواده بودند، توانسته اند از آرشیو غنی فیلم های خانوادگی استفاده کنند و آنها را در کنار مطالب تاریخی و همچنین مصاحبه با اقوام قرار دهند.

- خانه خاموش روایتی از یک خانواده تهرانی در معتبرترین جشنواره مستند جهان سازندگان این مستند که برادر و خواهر خانواده بودند، توانسته اند از آرشیو غنی فیلم های خانوادگی استفاده کنند و آنها را در کنار مطالب تاریخی و همچنین مصاحبه با اقوام قرار دهند.

خانه خاموش ساخته مشترک فرناز و محمدرضا جورابچیان، به عنوان یکی از 13 فیلم بخش مسابقه بین الملل جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست فیلم های بخش مسابقه بین الملل سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم مستند مستند آمستردام (ایدفا) اعلام شد و مستند 100 دقیقه ای خانه خاموش ساخته فرناز چورابجیان و محمدرضا جورابچیان به عنوان محصول مشترک ایران، فرانسه، کانادا، قطر، فیلیپین، یکی از 13 فیلم رقابت کننده برای کسب جایزه بهترین مستند این رویداد معتبر است.

خانه خاموش که یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین مستند اول ایدفا 2022 است، در پس زمینه متلاطم تاریخ ایران در چند دهه گذشته روی می دهد و سرنوشت سه نسل از یک خانواده ایرانی طبقه متوسط رو به بالا را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه خاموش» روایتی از یک خانواده تهرانی در معتبرترین جشنواره مستند جهان

«خانه خاموش» روایتی از یک خانواده تهرانی در معتبرترین جشنواره مستند جهان