مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:372022-10-24سياسي

شهردار منطقه 2: رودخانه فرحزاد از شرایط بحرانی خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی در جلسه کمیته ایمنی که با حضور رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، - شهردار منطقه 2 با بیان اینکه دره فرحزاد یکی از نقاط ناایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود، گفت: با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی در جلسه کمیته ایمنی که با حضور رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و رفع خطر نقاط ناایمن گفت: شناسایی و برنامه ریزی جهت رفع خطر نقاط نا ایمن شهری از اولویت های مدیریت منطقه است.

شهردار منطقه 2 اولویت های منطقه را در چند بخش تشریح کرد و افزود: دره فرحزاد یکی از نقاط نا ایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود که با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد و به نقطه مطلوبی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طول شبکه بزرگراهی در منطقه دو واقع شده است گفت: وجود 96 کیلومتر شبکه بزرگراهی علیرغم افزایش دسترسی پذیری، مشکلاتی از جمله حوادث ترافیکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 2: رودخانه فرحزاد از شرایط بحرانی خارج شد

شهردار منطقه 2: رودخانه فرحزاد از شرایط بحرانی خارج شد