مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 15:472022-10-24سياسي

پزشکان مشهدی اقدام ساختارشکنانه بعضی اعضای نظام پزشکی را محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جمعی از پزشکان مشهدی در گروه های مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی، در اجتماعی پرشور، با محکو م کردن اقدام اخیر برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی مشهد در ساختار شکنی و بیان مطالب کذب و خلاف واقع، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری و همچنین شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت تجدید پیمان کردند.

در این اجتماع شرکت کنندگان با در دست داشتن دست نوشته هایی، چون تحریم دارویی مردم کار آمریکاست، تو لیست ادعاهتون شده گم مطالبات واقعی مردم ، زن، عفت افتخار مرد غیرت اقتدار و جامعه پزشکی تا آخر پای کرونا خود گواه این مدعاست.

  در پایان این اجتماع پزشکان و کادر درمان از مقامات امنیتی و انتظامی خواهان برخورد با هنجار شکنان شدند و در بیانیه ای بر حفظ هوشیاری در قبال حجم بسیار بالا و سنگین اخبار جعلی و دروغ رسانه های معاند برای جریحه دار کردن احساسات مردم و تضعیف ایران عزیز تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: متاسفانه بار دیگر دشمنان با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم، حوادث تلخی را رقم زدند.

حوادث تلخی که کام ملت را تلخ کرد و بویژه با شهادت جمعی از حافظان امنیت و افراد بیگناهی که قربانی طرح های کشته سازی دشمن شدند این تلخی ها در عمق جان ملت فرو نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان مشهدی اقدام ساختارشکنانه بعضی اعضای نظام پزشکی را محکوم کردند

پزشکان مشهدی اقدام ساختارشکنانه بعضی اعضای نظام پزشکی را محکوم کردند