مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 17:022022-10-24اقتصادي

پلتفرم های خلاق و دانش بنیان بازارگاه ارائه محصول و خدمات را متحول کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مختاری مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه سیستم توانا با بیان این که هر کشوری اگر بخواهد، مسیر رشد و پیشرفت را طی کند، - شرکت های دانش بنیان با استفاده از پلاتفرم های مجازی بازارگاه، توانسته اند سیستم فروش و خدمات در ایران را متحول سازند و از شکل سنتی خارج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن مختاری مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه سیستم توانا با بیان این که هر کشوری اگر بخواهد، مسیر رشد و پیشرفت را طی کند، باید تحولی ساختاری در نظام بروکراتیک و همچنین سیستم تجارت، فروش، صادرات و واردات خود ایجاد کند، گفت: بخش خدمات نیز به صورت کلی نقشی حیاتی دارد، در برخی کشور های توسعه یافته، بیش از 50 درصد اقتصاد به بخش خدمات تعلق دارد.

وی ادامه داد: در صورتی که بخش خدمات قوی، وجود نداشته باشد، تولید و صنایع کارآمد نیز شکل نمی گیرد.

از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک برنامه فراگیر ملی برای ورود علم و فناوری به این بخش ها، در نظر گرفت و ما نیز با استفاده از این برنامه فعالیت های خود را توسعه بخشیدیم.

یکی از فعالیت های این شرکت، توسعه سیستم های، مالی، ادارای، خدماتی و سازمانی، شرکت ها و مجموعه های بزرگ دولتی و غیردولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم های خلاق و دانش بنیان بازارگاه ارائه محصول و خدمات را متحول کرد

پلتفرم های خلاق و دانش بنیان بازارگاه ارائه محصول و خدمات را متحول کرد