مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 17:322022-10-24سياسي

تذکر 2 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ نایب رییس شورا: بانیان وضع موجود خودمان هستیم


دو عضو شورای شهر مشهد در جلسه علنی این شورا در موضوعات مالی و بازآفرینی شهری به شهردار این شهر 2 تذکر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد دو عضو شورا در خصوص عدم ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 1400 شهرداری و نیز عدم انجام اقدامات مناسب در طرح بازآفرینی منطقه آبکوه به شهردار مشهد تذکر دادند.

حسن حسامی رییس کمیسیون اقتصادی شورا با اذعان به اینکه شهرداری تاکنون گزارش تفریغ بودجه سال گذشته شهرداری را ارائه نکرده است، گفت: عدم مراقبت از حسن اجرای بودجه شهرداری، ثبت اسناد مالی در ردیف های غیر مرتبط و اجرا نکردن مصوبات شورای اسلامی شهر موارد دیگری است که شهردار باید در راستای رفع آن اقدام کند.

مجید طهوریان عسکری عضو دیگر شورای شهر مشهد با انتقاد از عدم انجام اقدام مناسب در طرح بازآفرینی منطقه آبکوه گفت: باوجود پیگیری های انجام شده متأسفانه سازمان بازآفرینی اقدام شاخصی برای حل مسائل این منطقه انجام نداده است، لذا به شهردار و سازمان بازآفرینی برای سامان دادن به این موضوع و اجرای طرح مذکور 2 هفته مهلت داده می شود تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهد.

در این جلسه نایب رییس شورای شهر مشهد در نطق پیش از دستور بابیان اینکه امیدوارم افراد تصمیم گیر، تصمیمات درستی را اتخاذ کنند چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر 2 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ نایب رییس شورا: بانیان وضع موجود خودمان هستیم

تذکر 2 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ نایب رییس شورا: بانیان وضع موجود خودمان هستیم