مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 17:472022-10-24سياسي

روایتی واقعی از یک خیانت/ از تکه تکه کردن سرشاخه ها تا ترور قصاب و شیشه بر!


با پیروزی انقلاب اسلامی، گروه هایی بودند که حاضر نشدند اقبال انقلاب میان مردم را قبول کنند، یکی دو تا نبودند از منافقین بگیر تا .

؛ گروهک هایی که سودای مسند داشتند و در پی زمام داری می گشتند اما خب تفکر و نوع نگاه آنها، مورد پسند مردمی نبود که پیرو پیر جماران شدند.

منافقین و یا به ظن خودشان سازمان مجاهدین خلق، وقتی با ایستادگی مردم مواجه شدند دست به اسلحه بردند و به مردم کوچه و خیابان و بزرگان کشور رحم نکردند، حتی در زمان جنگ تحمیلی هم ستون پنجم دشمن شدند و هموطن تیرباران کردند و جنایاتی ناگفتنی به منصه ظهور رساندند گویی صفحه تاریکی را در دل تاریخ رقم زدند.

حالا میان صفحات تاریک تاریخ دنبال جنایات منافقین می گردیم همان هایی اگر گوش شنوا داشته باشیم مثنوی هفتاد من است که واکاوی و بازخوانی می خواهد؛ از همین رو روایت کوتاهی از آنچه گذشت و جنایاتی که رقم خورد را از دریچه نگاه  سیدعلی مساوات مبارز و راوی انقلابی بنویسیم و بخوانیم.

مجاهدین یا سازمان مجاهدین خلق گذاشته شد، این سازمان یک سری تحرکات عقیدتی داشت مانند جذب نیرو و تلاششان بر این بود متدینین، اساتید، کارمندان دانشگاه و قشر باسواد جامعه را از دانشگاه ها جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی واقعی از یک خیانت/ از تکه تکه کردن سرشاخه ها تا ترور قصاب و شیشه بر!

روایتی واقعی از یک خیانت/ از تکه تکه کردن سرشاخه ها تا ترور قصاب و شیشه بر!