مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 18:222022-10-24سياسي

حوادث کنونی نشان دهنده اهمیت و ضرورت بیش از پیش جهاد تبیین در زمان حال است


حوادث کنونی نشان دهنده اهمیت و ضرورت بیش از پیش جهاد تبیین در زمان حال است، که حوزه های علمیه در خط مقدم چنین میدان مبارزه ای قرار دارند؛ چرا که روحانیت همیشه مأمن امنی برای مطالبات مردمی بوده تا مانعی در مقابل تحریف واقعیت ها باشد.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حجت الاسلام عابدین زاده: در روزهایی که کشور عزیزمان ایران آکنده از رایحه دل انگیز بزرگترین اجتماع مردمی، در اربعین حسینی بود و گامی بزرگ در تحقق آرمان بزرگ بشری جهت زمینه سازی ظهور آخرین وعده الهی را برمی داشت، باز دشمنان بشریت تحمل چنین عظمتی را نداشته و سعی نمودند با فتنه ای جدید انتقام خود را از انقلاب اسلامی بگیرند، انقلابی که که توانسته همواره با حضور پرشور و شعور مردمی در عرصه های مختلف کشور الگویی نوین را در جهان ارائه کند و آن مردم سالاری دینی بود.

بر هیچکسی پوشیده نیست که موفقیت های روزافزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، دفاعی و.

، ایران را به یک الگوی جذاب برای ملت های آزاده تبدیل کرد و همین موضوع باعث شد تا مستکبران عالم از همان روزهای نخست علم مخالفت و دشمنی با مردمی ترین انقلاب تاریخ را بلند کنند.

این روزها که درگذشت یکی از هموطنانمان، دستمایه ای شد برای دشمنان و براندازان این حوادث، اقاویل برخی مدعیان مردسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث کنونی نشان دهنده اهمیت و ضرورت بیش از پیش جهاد تبیین در زمان حال است

حوادث کنونی نشان دهنده اهمیت و ضرورت بیش از پیش جهاد تبیین در زمان حال است