مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:022022-10-24سياسي

تقدیر پیشگامان انقلاب اصفهان از مدیریت وزیر کشور در اغتشاشات اخیر


جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان طی نامه ای از وزیر کشور، فراجا و بسیج که در خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان خارجی خوش درخشیدند تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان  طی نامه ای به احمد وحیدی وزیر کشور از وی، فراجا و بسیج که در خنثی نمودن توطئه های شوم دشمنان خارجی خوش درخشیدند تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران(دامت توفیقاته) جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با پیشینه ای متجاوز از هفتاد سال مبارزه با رژیم ننگین و دست نشانده پهلوی و لبیک به نهضت حضرت امام خمینی(ره) در سال 1342 و استمرار در مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حضور پرشور در عرصه های مختلف میهن عزیز اسلامی، تا حال حاضر، افتخار دارد تا از مساعی بی وقفه و خستگی ناپذیر آن برادر خدوم و پرتلاش اما خاموش و بی ادعا قدردانی نماید.

به یقین هر ایرانی متعهد و وظیفه شناس، مجاهدت های عزیزان که در راه اعتلای اهداف امام راحل و انقلاب و شهدای راه حق و فضیلت، عمر و آسایش خود را خالصانه نثار نموده اند ارج می نهد و در این دوران سخت طاقت سوز که عده ای عافیت طلبی پیشه نموده و به ندای هَل مِن ناصِر ولی امر مسلمین؛ پاسخ درخور نداده اند یا تنها نظاره گر تلاش های مخلصانه دیگران بوده اند، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر پیشگامان انقلاب اصفهان از مدیریت وزیر کشور در اغتشاشات اخیر

تقدیر پیشگامان انقلاب اصفهان از مدیریت وزیر کشور در اغتشاشات اخیر