مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:122022-10-24اجتماعي

بهره برداری از 14 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، سیدعلیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح زمین با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه ای با مشارکت خیرین نیکوکار در استان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای افزایش سرانه فضاهای ورزشی مدارس، شاداب سازی و هدفمند کردن برنامه های درس تربیت بدنی و توسعه ورزش های پهلوانی و قهرمانی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی طرح شهید سلیمانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد 14 زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی آموزش و پرورش استان با اعتبار 9 میلیاردتومان تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

موسوی نژاد یادآور شد: با بهره برداری از 14 چمن مصنوعی فوتبال قریب بر 188 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی خراسان جنوبی از مزایای این اماکن ورزشی برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی فوتبال آموزشگاه امرالله صالح زاده شهرستان طبس در زمینی به ابعاد 17 در 32 متر با اعتبار 300 میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 12 هزار دانش آموز دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی  شهر طبس و اولیای آنان از مزایای این طرح ورزشی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی

بهره برداری از 14 زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر در خراسان جنوبی