مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:272022-10-24ورزشي

برگزاری مسابقات بهکاپ و بهکاپر در دانشگاه تبریز


به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش یک دوره مسابقه در رشته های ورزشی نوین (بهکاپ و بهکاپر) ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، کارگاه آموزشی بهکاپ و بهکاپر به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و با همکاری انجمن بهکاپ جمهوری اسلامی ایران و هیأت گلف استان آذربایجان شرقی و حمایت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز در محل چمن مصنوعی روبری دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با حضور کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

مهتا اسکندرنژاد رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری این دوره را افزایش نشاط و همچنین آشنایی شرکت کنندگان با یک ورزش جدید و ایرانی عنوان نمود و افزود: طراحی و ابداع ورزش بهکاپ در کشور خودمان و در سال 1392آغاز شده و به عنوان یک ورزش مهیج در افزایش تمرکز و تفکر مفید می باشد و با توجه به قابلیت اجراء در اکثر سطوح و مکان ها به عنوان یک ورزش خانوادگی مورد اقبال عموم جامعه قرار گرفته است، لذا به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش این کارگاه آموزشی به همراه مسابقه برگزار شد.

این کارگاه در دو بخش کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار و پس از پایان کارگاه، مسابقه ای بین شرکت کنندگان برگزار شد که در بخش کارکنان مرد محمود محصل فقهی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات بهکاپ و بهکاپر در دانشگاه تبریز

برگزاری مسابقات بهکاپ و بهکاپر در دانشگاه تبریز