مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:072022-10-24بين الملل

واکنش منبع دیپلماتیک سوری به لغو مذاکرات ترسیم مرزها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرز های دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد و گفت: - یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرز های دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد و گفت: اصلا توافقی درباره زمان دیدار صورت نگرفته بود که لغو شود.

منبع مذکور ادامه داد: طرف لبنانی موعدی را پیشنهاد کرد که برای طرف سوری مناسب نبود، ولی درخواستی برای دیدار و تعیین زمان آن صورت نگرفته بود.

این در حالی است که برخی منابع مدعی شدند که دمشق از پذیرش هیئت لبنانی برای مذاکره درباره ترسیم مرز های دریایی میان دو کشور امتناع کرده است.

پیش از این دفتر ریاست جمهوری لبنان امروز با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت لبنانی به دمشق در روز چهارشنبه هفته جاری، برای گفتگو درباره توافق ترسیم مرز ها با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش منبع دیپلماتیک سوری به لغو مذاکرات ترسیم مرزها

واکنش منبع دیپلماتیک سوری به لغو مذاکرات ترسیم مرزها