مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:172022-10-24اقتصادي

ثبت بیش از 19000 اشتغال در گیلان


به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، از میزان 30 هزار و 904 نفر اشتغال تعهدی توسط دستگاه های اجرایی استان برای سال جاری، تاکنون 19 هزار و 555 شغل در سامانه اشتغال ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت رصد ثبت اشتغال و بررسی نحوه نظارت بر طرح های مشمول قانون حمایت از اشتغال روستایی در سالن الغدیر استانداری با اشاره به آخرین وضعیت نظارت های انجام شده برای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اظهار کرد: تاکنون از کل 274 طرح با تسهیلات بیش از 250 میلیون تومان، بازدید صورت گرفته که از این تعداد 185 طرح به بهره برداری رسیده و 55 درصد از این طرح ها نیز به تعهدات خود به طور کامل عمل کردند.

  وی با اشاره بر اینکه کلیه طرح های بهره مند از تسهیلات روستایی و عشایری موظف به اجرای اشتغال تعهدی خود هستند، افزود: در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند و سود تسهیلات آنان با نرخ بهره 18 درصد محاسبه خواهد شد.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با درخواست از فرمانداران در خصوص ارائه گزارش در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی بیان کرد: فرمانداران باید برای طرح های کمتر از 250 میلیون تومان مربوط به شهرستان خود به تفکیک طرح های به بهره برداری رسیده با ذکر مشکلات، نواقص و موضوعات مرتبط ارایه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 19000 اشتغال در گیلان

ثبت بیش از 19000 اشتغال در گیلان