مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 20:422022-10-24دانش

بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه های جهرم و فسا


معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه های جهرم و فارس بازدید و در نشست هیئت رییسه این دانشگاه ها حضور پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم،  معاون اداری، مالی ومدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه های جهرم و فارس بازدید و در نشست هیئت رییسه این دانشگاه ها حضور پیدا کرد.

حضور در مقبره شهید گمنام، بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث، بازدید از کلینیک کشاورزی دانشگاه و تجلیل از کامبیز مینایی رییس سابق دانشگاه و تقدیر از فرهاد امیرسالاری خیّر دانشگاهی ، از برنامه های علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در بازید از دانشگاه جهرم بود.

 معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم  در آیین تکریم رییس سابق دانشگاه جهرم، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مینایی در طول دوران ریاست  دانشگاه جهرم ، حجت الاسلام والمسلمین عباس زاده را نیز مدیری بسیار فعال و دلسوز خواند و خاطر نشان کرد: اقدامات و پیگیری های دانشگاه جهرم در همین چند ماهه اخیر  نوید بخش فعالیت دانشگاه جهرم به عنوان دانشگاهی پویا و موفق  در سطح استان فارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه های جهرم و فسا

بازدید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دانشگاه های جهرم و فسا