مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 22:072022-10-24حوادث

ماجرای دزد ناجوانمرد


اگرچه آن سارق جوان با ترفندی ناجوانمردانه اموال مرا ربود و من و همسرم در این شهر غریب تنها ماندیم اما بعد از این که دستگیر شد و به سرقت های دیگری به همین شیوه اعتراف کرد بسیار خوشحال شدم چرا که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات پیرمرد 70 ساله ای است که به همراه همسرش در دام سارق حیله گری افتاده و همه مدارک و لوازمش را از دست داده بود.

این پیرمرد بعد از دستگیری سارق اموالش توسط نیروهای انتظامی درباره چگونگی وقوع این ماجرا گفت: مدت ها بود که قصد داشتم به همراه شریک زندگی ام به مشهد سفر کنم تا گوشه ای از زحمات 50 ساله او در این زندگی مشترک را جبران کرده باشم اما شرایط مناسبی پیش نمی آمد تا این که بالاخره در اواخر زمستان همه چیز دست به دست هم داد تا من و همسرم راهی این سفر شویم.

با خوشحالی لوازم سفر را به همراه مبالغی از پس اندازهایم درون چمدان های مسافرتی گذاشتیم و شب هنگام از استان گلستان سوار اتوبوس شدیم تا صبح زود به مشهد برسیم و محلی را برای اقامت چند روزه اجاره کنیم.

خلاصه با آن که از شوق این سفر در اتوبوس خواب مان نبرد حدود ساعت 4 بامداد و در حالی که هنوز هوا تاریک بود به مشهد رسیدیم و در پایانه مسافربری از اتوبوس خارج شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دزد ناجوانمرد

ماجرای دزد ناجوانمرد